Pokaż menu

ulotki i ulotki łamane

Nie przekreślaj potencjału drzemiącego w ulotkach. Ulotkach, które wciąż są najpopularniejszą i najtańszą formą reklamy.

Za ich pomocą możliwe jest reklamowanie zarówno produktów, jak i usług. Niski koszt wyprodukowania ulotek w połączeniu z szerokim przeznaczeniem takich wyrobów sprawiają, że są one doceniane przez przedsiębiorców działających w różnych branżach. Nasza oferta jest skoncentrowana na dostarczaniu klientom ulotek i ulotek łamanych w różnych formatach. Z uwagi na duże zainteresowanie taką formą reklamy nie zapominamy o tym, co najważniejsze, czyli konkurencyjności – by klient sam sięgnął po ulotkę, musi się ona wyróżniać wśród innych.

Stawiamy zarówno na oryginalną koncepcję, jak i wykonanie. Pomysł jest zawsze podstawą w prezentowaniu nowego produktu szerokiemu gronu konsumentów. Również wykonanie ma znaczenie – od tego, jak ulotka będzie wyglądać zależy to, czy klient zapozna się z jej treścią. Z tego też względu tak duży nacisk kładziemy na: format, rodzaj i gramaturę papieru czy jego uszlachetnienie.

Dotychczas możemy pochwalić się wieloma zrealizowanymi koncepcjami w zakresie ulotek czy ulotek łamanych. Takie projektowaliśmy z myślą o firmach działających w różnych branżach – naszymi klientami byli m.in.: restauratorzy, ubezpieczyciele, lekarze czy przedsiębiorcy działający w branży meblarskiej. Dlatego podejmiemy się wyzwania, projektując nieszablonowe ulotki także dla Ciebie.

W naszych głowach ciągle pojawiają się nowe pomysły na ulotki – takie, które przenoszą reklamę w zupełnie nowy wymiar. Przyciągają uwagę, zapadają w pamięci i sprawiają, że …. firma zwiększa swoje zyski lub staje się bardziej rozpoznawalna. Wiemy, jak wyróżnić ulotkę nie tylko dzięki grafice, ale również poprzez jej format czy zastosowanie ciekawych form uszlachetniania papieru.

Ulotki, jakie oferujemy są dostępne w następujących formatach: SRA3, A3, A4, A5, A6, DL, 2xDL i 3xDL. Wielkość materiału promocyjnego jest uzależniona przede wszystkim od ilości informacji mających się na nim znaleźć i jego przeznaczenia.

Poza wielkością ulotek znaczenie ma również rodzaj papieru. Offset, kreda, kreda mat czy błysk – to nasze propozycje. Wybrany papier można poddać dodatkowej obróbce, czyli uszlachetnianiu. W ten sposób klienci mogą otrzymać produkty foliowane, sztancowane, tłoczone czy perforowane. W zależności od tego, jakie skojarzenia ma wywoływać ulotka, papier można poddać złoceniu, srebrzeniu czy też pokryć go lakierami hybrydowym lub wybiórczym UV. Ale to nie wszystkie nasze propozycje. W stałej ofercie mamy również kaszerowanie czy personalizację papieru.

W zależności od roli, jaką będzie pełnić ulotka, uwagę naszych klientów zwracamy na gramaturę papieru. Jesteśmy w stanie wydrukować materiały promocyjne na papierze: 80, 90, 135, 150, 170, 250, 300 czy 350 g. Wybór powinien być podyktowany praktycznością. Jeżeli ulotka ma być jednocześnie kuponem rabatowym, to warto dopilnować, by była ona grubsza, dzięki czemu można ją będzie lepiej uchronić przez mechanicznym zniszczeniem czy czynnikami atmosferycznymi.
Jeżeli jeszcze nie przekonałeś się o sile ulotek, to czas to zmienić. Skontaktuj się z nami i przedstaw nam swój projekt lub pozostaw w naszych rękach stworzenie spójnej koncepcji.

Chcesz być na bieżąco? Poznać naszą ofertę i promocje? Zapisz się do newslettera