Pokaż menu

broszury

Kreatywne i oryginalne broszury, które przyciągną potencjalnych klientów. Od nieszablonowego projektu po profesjonalny druk.

Zajmujemy się przygotowywaniem materiałów reklamowych od kilku lat i dlatego doskonale wiemy, jak ważne jest kreatywne podejście. Nasi graficy są w stanie przygotować atrakcyjne projekty, zawsze uwzględniając wskazówki od klienta. To pierwszy etap na drodze do tego, by ostateczny kształt produktu zachęcił tych, którzy będą zapoznawać się z jego zawartością do nawiązania współpracy. Szczególną uwagę zwracamy również na format, ponieważ to jeden z elementów, którym broszury mogą się wyróżnić. Jesteśmy w stanie zaoferować przygotowanie koncepcji z myślą o druku broszury w formatach A4 i A5 zarówno pionowo, jak i poziomo czy DL pionowo. W przypadku indywidualnych potrzeb klienta, możemy również wyjść poza najpopularniejsze formaty i zaproponować druk o wymiarach: 210×210, 165×235 pionowo czy 235×165 poziomo. Ustalenie szczegółów w tym zakresie jest szczególnie ważne, by w broszurze znalazły się wszystkie najważniejsze informacje i by jednocześnie była ona poręczna.

Poza koncepcją i formatem ważny jest też rodzaj papieru. Broszury mogą być drukowane na papierze typu offset, kreda, kreda mat czy błysk. Klientom niezdecydowanym lub mającym wątpliwości służymy pomocą. Nasi specjaliści mogą również odpowiedzieć na pytanie, jakiej gramatury papier najlepiej sprawdzi się w przypadku konkretnej realizacji. Wybór jest bardzo szeroki – dostępne gramatury papieru to: 80, 90, 135, 150, 170, 250, 300 i 350 g. Choć ten aspekt może wydawać się mało ważny, jest zupełnie odwrotnie – jeżeli broszura ma posłużyć dłużej, powinna zostać wykonana na grubszym papierze.

To, czy klient zainteresuje się pozostawioną mu broszurą zależy od wielu czynników. By jednak maksymalizować szanse, że wygospodaruje on chwilę na zapoznanie się z jej treścią, warto wręczyć mu profesjonalnie wykonany materiał reklamowy. I właśnie w tym względzie ważne jest uszlachetnienie papieru. Sposobów jest wiele, a naszym klientom proponujemy: foliowanie, sztancowanie, złocenie, srebrzenie, tłoczenie, lakier hybrydowy lub wybiórczy UV czy perforację. Wybór rozwiązania powinien być podyktowany praktycznością – warto postawić na taki, który będzie się wpisywał w całość identyfikacji wizualnej firmy.

Czy drukowanie broszur ma dziś jeszcze sens? Skoro większość przedsiębiorców przestawiła się na docieranie do kontrahentów drogą elektroniczną, to decydując się właśnie na broszurę, masz okazję się… wyróżnić!